فیشیال چیست ؟ راز داشتن پوستی شاداب و جوان

فیشیال چیست (پاکسازی پوست صورت) و چرا همه باید از خدمات آن استفاده کنند؟

ما هر روز که از خواب بیدار می شویم صورت خود را می شوییم و سعی مان بر این است که تا جای ممکن به نظافت و سلامت پوست صورت خودمان با استفاده از هر متریالی رسیدگی کنیم ولی در هر صورت نمیتوانیم خدماتی که یک متخصص سلامت و زیبایی پوست میتواند برای پاکسازی پوست فراهم کند را انجام دهیم. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی سوالات مهم در مورد خدمات سلامت و زیبایی پوست صورت یا فیشیال بپردازیم.

همه چیز در مورد خدمات سلامت و زیبایی و پاکسازی پوست صورت (فیشیال)

پوست بی عیب و نقص و سالم و زیبا و شفاف، تصادفی به دست نمی آید . یک پوست عالی محصول مراقبت جامع، فشرده و مهمتر از همه مناسب نوع پوست است. یک فیشیال حرفه ای برای به دست آوردن پوست سالم ضروری است. شرط اولیه زیبایی شما داشتن پوست سالم،زیبا و درخشانه قبول دارید؟
پوست سالم و شاداب هم به خیلی آیتم ها بستگی داره. لازمه داشتن یک پوست و موی خوب علاوه بر ژنتیک و وراثت رسیدگی به پوست و انجام فیشیال ماهانه در کنار روتین روزانه ی شما عزیزان می باشد.
با انجام فیشیال ماهانه به پوست تون جون تازه بدین تا از استرس به دور باشین و همچنین تاثیر و جذب محصولات درمانی و زیبایی منزل تون هم بیشتر و مفیدتر بشه.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

آدرس

فلکه اول گوهردشت برج پارمیدا طبقه 2 واحد 205 سالن سهیلا صابری

تلفن : ٩١٣٠٠٠٤٠-٠٢٦

موبایل : ٠٩١٩١٠٠٤٠١٩

در واتساپ به ما پیام دهید :

مشاوره در واتساپ

اینستاگرام سهیلا صابری :

مهمترین سوالات و نکات

اصلا فیشیال چیست؟

آیا فیشیال جایگزین مراقبت روزانه می شود؟

چرا فیشیال صورت ضروری است؟

انواع فیشیال چیست؟

چه کسی فیشیال را انجام می دهد؟

هر چند وقت یکبار باید فیشیال انجام شود؟

آیا فیشیال درد دارد؟


اصلا فیشیال چیست؟

بیایید از ابتدا شروع کنیم. بسیاری از مردم تعجب می کنند که به هر حال فیشال چیست. گاهی اوقات کلماتی وارد زبان می شوند و به راحتی استفاده  می شوند که هنوز تعریف درست و اصولی راجع به آنها نداریم.

خدمات درمانی و زیبایی در طول زمان بسیار بهبود یافته اند و پیشرفت کرده اند و به دلیل تأثیرات بین المللی توسعه یافته اند، نام درمان های زیبایی مدرن نیز باید اقتباس شود. اگر بخواهیم  تعریف درست و بروزی از آن ارائه دهیم درواقع فیشال (یا در برخی از سایتها به عنوان فیشیال) یک نوع درمان زیبایی حرفه ای برای زیبایی پاکسازی پوست صورت است است که توسط متخصص این کار انجام می پذیرد.

آیا فیشیال جایگزین مراقبت روزانه می شود؟

خیر، فیشال صورت نمی تواند جایگزین مراقبت های معمولی شود. با روال زیبایی روزانه، زمینه ای برای پوست سالم و شاداب  را ایجاد می کنیم. یک فیشال صورت مانند تزیین روی کیک است که مواد مغذی مورد نیاز را برای پوست فراهم می کند و یا اقدامات هدفمندی را برای بهبود پوست انجام می دهد. در انجام این کار، از روش ها یا موادی استفاده می شود که از سطح استفاده آماتور فراتر است.

چرا فیشیال صورت ضروری است؟

انجام مراقبت های روزانه برای صورت های با پوست نرمال و بدون عارضه کافی است و فرد در پوست خود احساس سلامتی می کند و پوست ظاهر خوبی دارد. ولی اگر به دنبال کمال، درخشندگی و پیشگیری (با توجه به پیری زودرس پوست) هستید، انجام یک فیشال حرفه ای ضروری است. فیشال بهترین نتیجه را به پوست شما می دهد ، نتیجه ای که به سختی در خانه و مراقبت های روزانه به دست می آورید.

چه نوع فیشیال هایی وجود دارد؟

به اندازه انواع پوست و نیازهای آنها، درمان های فیشال وجود دارد. به عنوان مثال، یکی از روش های کلاسیک در میان درمان ها، پاکسازی پوست است. در این نوع درمان منافذ تمیز می شوند، جوش های سر سیاه و میلیا حذف می شوند و جوش ها به صورت حرفه ای درمان می شوند. لایه بردارهای صورت که با اسیدهای میوه خاص یا فرآیندهای لایه برداری (مثلاً میکرودرم ابریژن) کار می کنند تا پوست را از سلول های کراتینه شده رها کنند و چهره را شاداب تر و جوان تر نشان دهند.

چنین درمان هایی نه تنها برای پوست بالغ تر، بلکه برای پوست جوان نیز مناسب هستند تا فعالیت سلولی را در طولانی مدت فعال نگه دارند و در نتیجه از ایجاد چین و چروک و موارد مشابه جلوگیری کنند. فیلرهای مخصوص صورت نیز وجود دارد. تکنیک های مدرن (مانند امواج اولتراسوند) برای انتقال مواد فعال پوست (مانند هیالورون) به لایه بالایی سلول ها و تقویت و حمایت از پوست از داخل به بیرون استفاده می شود. و این تمام ماجرا نیست. امکانات تقریباً نامحدود است. یک درمان فیشال مناسب برای هر نوع پوستی وجود دارد.

چه کسی فیشیال را انجام می دهد؟

در گذشته بیشتر آرایشگران بودند که درمان های صورت را ارائه و انجام می دادند. با این حال، در طول سال‌ها، متخصصان پوست بیشتر و بیشتر در زمینه‌های آرایشی و زیبایی صورت تخصص یافته‌اند و درمان‌هایی را ارائه می‌دهند که فواید زیبایی و پوست را با هم ترکیب می‌کنند.

متخصصان پزشکی برخلاف متخصص زیبایی این امکان را دارد که از غلظت‌های بالاتری از مواد فعال استفاده کند و در برخی موارد حتی آن‌ها را عمیق‌تر به پوست وارد کند. بنا بر این، باید یک تمایز قائل شد: روش‌های تهاجمی (مثلاً تزریق بوتاکس یا تزریق فیلر) برای فیشال در نظر گرفته نمی‌شوند، بلکه اقدامات پزشکی هستند.

پاکسازی پوست

هر چند وقت یکبار باید فیشال انجام شود؟

اینکه هر چند وقت یک‌بار پوست نیاز به درمان حرفه‌ای دارد به نیاز و شرایط آن بستگی دارد. معمولاً منطقی است که از پوست در فرآیند بازسازی طبیعی آن حمایت کنیم. که این تقریباً هر چهار تا شش هفته انجام می شود. فیشال نیز در چنین فاصله ای معنا پیدا می کند. با این حال، ممکن است از مورد به مورد تفاوت هایی وجود داشته باشد. برخی از درمان ها در نحوه عملکرد خود بر روی یکدیگر بنا می شوند و بنابراین فواصل کوتاه تری را ارائه می دهند. بهتر است با متخصص پوست یا زیبایی خود مشورت کنید.برای مراقبت از پوست و موی خود منتظر میانسالی نباشید.از همین حالا اقدام کنید تا نتیجه ش رو در سال های آینده نیز ببینید.پس برای سلامتی و حفظ زیبایی پوست خودمون وقت بگذاریم تا سن پوست مون پایین بیاریم تا در میان سالی پوستی سالم تر و جوان تری داشته باشیم.

آیا فیشیال درد دارد؟

اساساً، فیشال نه تنها درد ندارد ، بلکه احساس خوشایند و دلپذیری به همراه دارد. اصولا از آن علاوه بر زیبایی و سلامت پوست برای آرامش هم استفاده می شود.یک فیشال خوب علاوه بر درمان نقایص پوست،به درمان روح نیز می پردازد.ماساژی که حین فیشال انجام می شود ،به دور کردن استرس از ذهن شما و آرامش روحتان کمک زیادی می کند. مشتری می تواند برای چند لحظه خاموش ذهن خود را بزند و از مشکلات و دغدغه های روزانه خود رها شود. خدمات زیبایی و سلامت پوست با ماساژ صورت، ماسک صورت، فضای زیبا و موسیقی آرامش بخش بسیار لذت بخش خواهد بود.

تنها در مواردی می توان گفت که فیشال می توانند تا حدودی ناراحت کننده باشند. مهمتر از همه، پاکسازی یا لایه برداری شدید که گاهی اوقات می تواند شدیدتر احساس شود. اما نگران نباشید: در نهایت،  متخصصان حرفه ای همیشه کار را با احساس خوب و آرامش و حس خوب تمام می کنند. زیرا این در نهایت مهم‌ترین چیز همین است که : پوست تنها زمانی می‌تواند درخشش و شادابی واقعی خود را بروز دهد که  ذهن روح ما واقعاً احساس خوبی داشته باشد. پس بیایید خود را با این تجمل پذیرایی کنیم.

ما در سالن زیبایی سهیلا صابری در کنار متخصصین با تجربه و استفاده از متریال درجه یک و همچنین فراهم آوردن محیطی دلپذیر آماده خدمت رسانی در لاین تخصصی خدمات زیبایی و سلامت و پاکسازی پوست برای شما عزیزان هستیم .سعی ما در مجموعه زیبایی سهیلا صابری این هست که شما عزیزان را نه تنها زیباتر و سالم تر ، بلکه خوشحال تر و شاداب تر کنیم..

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

آدرس

فلکه اول گوهردشت برج پارمیدا طبقه 2 واحد 205 سالن سهیلا صابری

تلفن : ٩١٣٠٠٠٤٠-٠٢٦

موبایل : ٠٩١٩١٠٠٤٠١٩

در واتساپ به ما پیام دهید :

مشاوره در واتساپ

اینستاگرام سهیلا صابری :

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

منبع : femelle.ch

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *