فیبروز ابرو در سالن زیبایی سهیلا صابری

فیبروز میکروبلیدینگ یک تکنیک فوق واقعی برای کشیدن ابرو با دستگاه با هنر دست هنرمند فیبروزکار است. فیبروز (PhiBrows) یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی امروزه است که مزایای بسیاری برای مشتریان ارائه می دهد.

ابروهای ما سلاحی قدرتمند در ارتباطات غیرکلامی با دیگران هستند. ابروهای ما با رنگ، شکل و موقعیتی که روی صورتمان دارند، شخصیت مثبت ، قوی و تاثیرگذار به فرد می دهند. علاوه بر شخصیت، ابروهایی که به درستی فیبروز شده اند، بدون شک جذابیت و زیبایی فرد را بیشتر می کنند.

علاوه بر صرفه جویی در وقت شما برای آرایش ابرو، درمان فیبروز در موقعیت های مختلف که می تواند درحالت عادی آرایش را پاک کند، تاثیر زیادی بر عزت نفس میگذارد. برای مثال در باران، در کنار دریا، استخر ، در حین ورزش. مشتریانی که از تکنیک میکروبلیدینگ فیبروز PhiBrows استفاده می کنند، هرگز نباید بترسند که آرایش آنها پاک می شود. تنها با یک درمان، مراجعین ابروهایی پیدا می کنند که بین یک تا دو سال ماندگاری دارند.

ماهیت واقعی درمان میکروبلیدینگ فیبروز این است که طراحی در این روش با استفاده از نسبت طلایی به دست می آید. نسبت طلایی نشان دهنده نسبتی است که از قبل در طراحی تمام اشکال زنده روی این سیاره وجود دارد. نسبت طلایی نسبت دو اندازه یا طول است و در این حالت 1: 1.618 است.

این تناسب را تناسب الهی نیز می نامند و اشیاء و اشکالی که آن را دارند به عنوان چیزی زیبا تلقی می شوند. در ریاضیات و هنر، عدد 1.618 به عنوان حرف یونانی فی (phi) شناخته می‌شود، به همین دلیل است که این درمان را PhiBrows (phi به اختصار از عدد نسبت طلایی فی و Brows مخفف کلمه انگلیسی eyebrows به معنای ابرو) یا ابروهایی که با طرحی الهی کشیده شده‌اند، نامیده‌اند.

مشاوره فیبرو رایگان در سالن زیبایی سهیلا صابری

آدرس

فلکه اول گوهردشت برج پارمیدا طبقه 2 واحد 205 سالن سهیلا صابری

تلفن : ٩١٣٠٠٠٤٠-٠٢٦

موبایل : ٠٩١٩١٠٠٤٠١٩

در واتساپ به ما پیام دهید :

مشاوره در واتساپ

اینستاگرام سهیلا صابری :

درمان چگونه انجام می شود؟

تقارن با استفاده از برنامه PhiBrow محاسبه می شود. در حالی که چشمان مشتری بسته است محاسبه می شود زیرا به این ترتیب ماهیچه های تقلیدی که می توانند بر تقارن ابروها تأثیر بگذارند شل می شوند.

رنگدانه با استفاده از ابزارهای استریل شده در لایه سطحی اعمال می شود. رنگدانه به گونه ای انتخاب می شود که با رنگ طبیعی مو یا ابرو مطابقت داشته باشد.

نکاتی در مورد متریال فیبروز :

  • متریال کاملا طبیعی و گیاهی و ارگانیک
  • عدم ایجاد قرمزی و حساسیت در پوست(برخلاف تتو)
  • بدون هیچگونه صرب و داروی شیمیای
  • حاوی تقویت کننده مو جهت رشد ابرو

خطها همیشه در جهت رشد موهای طبیعی کشیده می‌شوند تا ظاهری فوق‌العاده واقعی داشته باشند. درمان با ابزار استریل یکبار مصرف (PhiBrush) انجام می شود و رنگدانه ها مطابق با بالاترین استانداردها (رنگدانه های میکروبلیدینگ PhiBrows) تولید می شوند.

اصلاح و بازسازی فیبروز یک ماه پس از درمان انجام می شود زیرا 10 تا 15 درصد خطها پس از اولین درمان از بین می روند. رنگدانه زیر پوست در طی 5 تا 7 روز اول بسیار تیره است. بعد لز 7 روز ، تا 40 درصد از شدت خود را از دست می دهد. اگر فکر می کنید رنگدانه خیلی تیره است، سعی نکنید خودتان آن را محو کنید. صبور باشید، ابتدا 7 روز صبر کنید تا به طور طبیعی از بین برود. مدت زمان ماندگاری رنگدانه بیشتر به چربی پوست بستگی دارد. هر چه پوست چرب تر باشد، حبس رنگدانه کوتاه تر است. تعریق و قرار گرفتن در معرض نور خورشید نیز بر حفظ رنگدانه تأثیر می گذارد. به طور متوسط، زمان مورد انتظار تا تازه سازی جدید رنگدانه 10 تا 12 ماه است. اگر پوست چرب باشد تا 6 ماه طول می کشد.

فیبروز بهترین حالت برای داشتن ابروهایی طبیعی

قبل از درمان :

قبل از هر درمان، پوست نباید سوخته باشد، و در مرحله ریکاوری یا بازسازی باشد.

اگر از درمان های زیر در 30 روز گذشته استفاده کرده اید، درمان فیبروز توصیه نمی شود:

  • بوتاکس و/یا فیلرها
  • درمان با میوه یا اسید لاکتیک
  • درمان های لیزری
  • لایه برداری شیمیایی
  • قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید.

در صورت داشتن هر یک از موارد زیر، همیشه قبل از درمان با مشاورین ما مشورت کنید:

  • داشتن پوست مشکل دار
  • مشکلات جدی سلامتی
  • داروهای خاصی مصرف می کنید
  • از قبل یک PMU قدیمی روی ابروهای خود داشته باشید.
  • پوست نباید قبل از هر درمان در فرآیند التهابی یا روند بهبود و بازسازی باشد.

بعد از درمان :

تمام دستورالعمل های پس از درمان توصیه شده توسط هنرمند فیبروزکار شما باید رعایت شود.

اصلاح و بازسازی فیبروز یک ماه پس از درمان انجام می شود زیرا 10 تا 15 درصد خط ها پس از اولین درمان از بین می روند. رنگدانه درج شده در طی 5 تا 7 روز اول بسیار تیره است. 7 روز بعد، تا 40 درصد از شدت خود را از دست می دهد. اگر فکر می کنید رنگدانه خیلی تیره است، سعی نکنید خودتان آن را محو کنید. صبور باشید، ابتدا 7 روز صبر کنید تا به طور طبیعی از بین برود. مدت زمان ماندگاری رنگدانه بیشتر به چربی پوست بستگی دارد. هر چه پوست چرب تر باشد، احتباس رنگدانه کوتاه تر است. تعریق و قرار گرفتن در معرض نور خورشید نیز بر حفظ رنگدانه تأثیر می گذارد. به طور متوسط، زمان مورد انتظار تا تازه سازی جدید رنگدانه 10 تا 12 ماه است. اگر پوست چرب باشد تا 6 ماه طول می کشد.

روز 1: کرم Bepanthen را 3 بار در روز بمالید.

روز 2-7: Bepanthen را 3-5 بار در روز استفاده کنید.

با انگشتان خود به ناحیه رنگدانه شده در حال بهبودی دست نزنید، ممکن است روی آنها باکتری وجود داشته باشد و عفونت ایجاد کند.

همه چیز در مورد فیبروز

PhiBrows یک مهارت دستی برای کشیدن ابرو نیمه دائمی است. شکل ابروها با توجه به تقاطع طلایی (phi 1.618) و مورفولوژی صورت محاسبه می شود.

رنگدانه با استفاده از ابزارهای استریل شده در لایه سطحی درم اعمال می شود.

رنگدانه به گونه ای انتخاب می شود که با رنگ طبیعی مو یا ابرو مطابقت داشته باشد. پس از بهبود، رنگ ممکن است چندین رنگ روشن تر از رنگ موهای طبیعی شود.

تقارن با استفاده از نرم افزار فیبروز به دست می آید و در حالی که چشمان مشتری بسته است محاسبه می شود زیرا در این روش ماهیچه های تقلیدی که می توانند بر تقارن ابروها تأثیر بگذارند شل می شوند.

خط ها همیشه در جهت رشد موهای طبیعی کشیده می‌شوند تا ظاهری فوق‌العاده واقعی داشته باشند.

هنگامی که مشتری موهای طبیعی بسیار کمی دارد، تکنیک دستی با دستگاه ترکیب می شود تا سایه هایی به دست آید که حجم را بهبود می بخشد. ترکیبی از هر دو تکنیک PhiFusion نامیده می شود.

درمان با ابزار استریل یکبار مصرف (PhiBrush) انجام می شود و رنگدانه ها مطابق با بالاترین استانداردها (رنگدانه های میکروبلیدینگ فیبروز) تولید می شوند.

اصلاح و بازازی یک ماه پس از درمان انجام می شود، زیرا بین 10 تا 15 درصد از خط های کشیده شده پس از اولین درمان ناپدید می شوند.

رنگ در 5 تا 7 روز اول بسیار تیره است. 7 روز بعد 40 تا 50 درصد از شدت خود را از دست می دهد. اگر فکر می کنید رنگ خیلی تیره است، به هیچ وجه سعی نکنید خودتان آن را حذف کنید. پس از بهبودی پوست، 7 روز صبر کنید تا رنگ به خودی خود محو شود.

مدت زمان رنگ در درجه اول به میزان چرب بودن پوست بستگی دارد. هر چه پوست چرب تر باشد، ماندگاری رنگ آن کوتاه تر است. تعریق و قرار گرفتن در معرض نور خورشید نیز ثبات رنگ را کاهش می دهد.

به طور متوسط، زمان مورد انتظار تا تجدید رنگ جدید بین 10 تا 12 ماه است. با پوست چرب تا 6 ماه.

بهبودی پس از 28 روز به طور کامل تکمیل می شود و این زمانی است که ما رنگدانه از بین رفته را بازسازی می کنیم. با پوست های مشکل دار و چرب می توانیم چندین بازسازی (اصلاح) داشته باشیم.

بازسازی پس از درمان 70 درصد از موفقیت درمان را تشکیل می دهد. با صداقت به توصیه ها هنرمند فیبروز کار خود عمل کنید، زیرا اگر این کار را نکنید ممکن است تا 80 درصد از خط های کشیده شده را از دست بدهید. شستشو و استفاده از کرم ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

آیا فیبروز باعث ریزش ابرو می شود؟

درمان فیبروز نه تنها باعث ریزش ابرو نمی شود، بلکه به دلیل دارا بودن تقویت کننده رشد مو داخل متریال فیبروز، باعث تقویت و رشد بیشتر ابروهای شما می شود و حتی موهایی که رشدشان قبلا متوقف شده هم دوباره رشد خواهند کرد.

آیا فیبروز درد دارد؟

درد در طول درمان نسبی است. مراجعینی که بیشتر میترسند و مراجعینی که پریود می شوند معمولا درد شدیدتری را احساس می کنند، در حالی که سایر مراجعین درد را با دردهایی که هنگام برداشتن ابرو احساس می کنند مقایسه می کنند. می توان از بی حس کننده های ملایم به شکل کرم یا مایع استفاده کرد که درد را در طول درمان به طور کامل از بین ببرد.

موفقیت درمان فیبروز به موارد زیر بستگی دارد:

  • کیفیت پوست
  • جریان و مراقبت پس از درمان
  • قرار گرفتن در معرض عوامل خارجی مختلف

همه این عوامل خارج از کنترل هنرمند است، بنابراین هرگونه امکان ارائه تضمین برای درمان منتفی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین تعیین وقت برای انجام فیبروز در سالن زیبایی سهیلا صابری با ما تماس بگیرید.

آدرس

فلکه اول گوهردشت برج پارمیدا طبقه 2 واحد 205 سالن سهیلا صابری

تلفن : ٩١٣٠٠٠٤٠-٠٢٦

موبایل : ٠٩١٩١٠٠٤٠١٩

در واتساپ به ما پیام دهید :

مشاوره در واتساپ

اینستاگرام سهیلا صابری :