عروس سرای سهیلا صابری

ما در عروس سرای سهیلا صابری با ارائه بهترین ها در همه‌ی لاین های زیبایی عروس، تمام تلاش خود را داریم که بتوانیم خدماتی در شان و منزلت شما در بهترین شب زندگیتان ارائه دهیم.
در یک جلسه مشاوره رایگان و صمیمانه از جزئیات بیشتری بهرمند شوید و مدل های عروس ما را ببینید و تمامی سوالات خود را از متخصصین ما بپرسید.

و همچنین از ۲۵ درصد تخفیف مخصوص بازدیدکنندگان سایت بهرمند شوید.


برای ثبت مشاوره رایگان و و دریافت تخفیف ۲۵٪ و بازدید عروس از فرم زیر استفاده کنید.



    و یا در واتساپ به ما پیام دهید :

    مشاوره در واتساپ

    با مدیریت سرکار خانم صابری، مدرس بین المللی میکاپ و شنیون و دارای مدرک ISO مدیریت و مشتری مداری از کشور مالزی 🇲🇾

    🎁 مشخصات پکیج استثنایی عروس سرای سهیلا صابری مخصوص عروس خانم های زیبا

    ✔️ شنیون و دیزاین مو توسط مدرس بین المللی
    ✔️ میکاپ و گریم تخصصی با برندهای معتبر
    ✔️امکان انتخاب و تست تاج های بسیار زیبا و ارزنده
    ✔️ اصلاح و وکس صورت و طراحی ابرو و رنگ ابرو
    ✔️ پاکسازی صورت (فیشیال) و آماده سازی برای میکاپ
    ✔️فون بدن و شاین بدن
    ✔️ نصب مژه های سه بعدی دست ساز با موی طبیعی
    ✔️ کانتورینگ صورت و زاویه سازی و اصلاح فرم صورت
    ✔️ پدیکور یا مانیکور رایگان به انتخاب مشتری
    ✔️ طراحی مدل ابرو مناسب فرم صورت
    ✔️ اکستنشن ابرو
    ✔️ میکاپ با فیکساتور 24 ساعته تضمینی

    عروس سرای سهیلا صابری

    📖 درباره خانم سهیلا صابری

    خانم سهیلا صابری از اساتید بنام و حرفه ای حال حاضر در کشور می باشند. ایشان پس از آموزش دروه های مقدماتی در تهران بخاطر عشق و علاقه ای که به زمینه آرایشگری داشتند دوره های تخصصی و حرفه ای را در مراکز و سمینارهای خارج از کشور و نزد اساتید آکادمیک و مطرح پیگیری نمودند.
    از جمله هانری زادور ،استاد واژا ملقب به پدر شینیون جهان ، باباویسکی، رسلان تاتیانی ، آنجلیکا، سردار کامبارو، آناتولی، نیکلای ، نیک ایوانوف مدرس های بنام روسیه و امره،حوریا بایرام ، سیبل بیرجان، عدنان ، صالح … مدرس های بنام ترکیه و خانم شفق و حاجیاوا و آیان مدرس های آذربایجان از جمله اساتیدی بوده اند که به تعدد و دفعات در کوالالامپور و دبی و باکو و مسکو و استانبول و انتالیا و گرجستان و … که خانم صابری در تکمیل مهارت خود در آنها شرکت نمود.
    همایش های داخلی ایشان به تعدد در تهران و سایر شهرستان ها برگزار شده و اسیج های خارج ازکشور ایشان در ترکیه، باکو و مالزی جزو سوابق ایشان می باشد.

    عروس سرا در کرج؛ عروس سرای سهیلا صابری مکانی تخصصی برای عروس

    شاید این سوال ذهن بسیاری از شما عزیزان را به خود مشغول کنه که منظور از عروس سرا چیه و چه تفاوتی با سالن زیبایی و یا آرایشگاه داره؟ سالن های زیبایی در واقع فرم پیشرفته آرایشگاه زنانه هستند. خدماتی مثل شینیون مو، اصلاح صورت و ابرو و … در آرایشگاه های زنانه انجام می شه. اما سالن های زیبایی تمامی خدمات زیبایی پوست و مو را به صورت تخصصی انجام می دن. در واقع در این سالن ها افراد حرفه ای هر کدوم در زمینه کاری خودشون فعالیت دارن. به عنوان مثال انجام خدمات رنگ و دکلره مو توسط رنگ کار انجام می گیره. خدمات مربوط به پاکسازی و فیشال پوست توسط فرد متخصص این کار انجام می پذیره. بنابراین در سالن های زیبایی خدمات به طور گسترده و تخصصی ارائه می شه. حال برای جدا کردن و تخصصی کردن میکاپ و آرایش عروس، مکانی به نام عروس سرا نیز ایجاد شده که در کنار سالن های زیبایی به صورت تخصصی  خدمات عروس رو ارائه می ده.

    خدمات عروس سرا

    همونطور که در قبل‌تر اشاره شد، عروس سرا به صورت تخصصی کلیه خدمات عروس رو در روز عروسی ارائه می ده. افرادی که در این مکان ها مشغول به کارن همگی جز افراد حرفه ای در زمینه تخصصی خودشون هستن. این افراد شامل شنیون کار، گریمور، میکاپ آرتیست هستن. مکان های تخصصی ارائه خدمات عروس معمولا در همون سالن زیبایی فعالیت دارن و کلیه امور اون و ارائه خدمات زیر نظر مدیریت سالن زیبایی هست. البته ممکنه که در بسیاری از شهرها عروس سرا مکانی به صورت مجزا و جدا از سالن زیبایی باشه. در این حالت ممکنه ارائه خدمات و تعرفه ها کمی متفاوت تر از حالت قبل باشه.

    انتخاب مکانی تخصصی برای آرایش عروس

    روز عروسی از جمله روزهای مهم و به یاد ماندنی در زندگی هر فرد به شمار می‌رود. بسیاری از زوج های جوان دوست دارن در این روز در بهترین حالت خودشون باشن. از این رو اگر شما هم جز افرادی هستین که دوست دارین در روز عروسی بهترین باشین، باید به مکانی مراجعه کنین که کار میکاپ و آرایش عروس رو به صورت حرفه ای انجام می دن. شما با  مراجعه به عروس سرای سهیلا صابری نگرانی بابت آرایش و میکاپ نخواهید داشت. چرا که عروس سرای سهیلا صابری در کرج (گوهردشت) با مدیریت سرکار صابری مدرس بین المللی شنیون و میکاپ و دارنده مدرک مدیریت ISO از کشور مالزی آماده خدمت رسانی به عروس خانم های محترم است.

    میکاپ تخصصی عروس

    معمولاً خدمات عروس به صورت مجزا در عروس سرا ها، بیشتر در شهر های بزرگ رواج داره. کرج نیز به عنوان یک کلان شهر از این قاعده مستثنی نیست. خانم سهیلا صابری از جمله افراد حرفه ای در حوزه آرایش و زیبایی هستن که در کنار مدیریت سالن زیبایی و ارائه خدمات آرایشی و زیبایی، خدمات عروس رو نیز به صورت تخصصی توسط تیم حرفه ای خودشون ارائه می دن. اگه به دنبال عروس سرا در کرج هستین، انتخاب سالن زیبایی خانم سهیلا صابری گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان هست. 


    برای ثبت مشاوره رایگان و و دریافت تخفیف ۲۵٪ و بازدید عروس از فرم زیر استفاده کنید.


      یا با شماره ۰۹۱۹۱۰۰۴۰۱۹ در واتساپ با ما تماس بگیرید

      مشاوره در واتساپ