رنگ و لایت مو در سالن زیبایی سهیلا صابری

یکی از گزینه‌هایی که تنوع چشم گیری در ظاهر ایجاد میکند، تغییر دادن مدل و یا رنگ موهای سر است. البته رنگ کردن موها گزینه بهتری است، چرا که مجبور نیستید موهایتان را کوتاه کنید! یکی از بهترین روشها برای رنگ کردن موهای سر، رنگ و لایت جدید ۲۰۲۲ است. رنگ و لایت دِمُده نمیشود. از این رو برای مدت بسیاری موهای زیبایی خواهید داشت. برای انجام رنگ و لایت جدید ۱۴۰۱ با سالن زیبایی سهیلا صابری همراه باشید.

50 Different Blonde Hair Color Ideas for the Current Season | Brown blonde  hair, Blonde hair with highlights, Brown hair with blonde highlights

قیمت رنگ و لایت در کرج در سالن زیبایی سهیلا صابری

آدرس

فلکه اول گوهردشت برج پارمیدا طبقه 2 واحد 205 سالن سهیلا صابری

تلفن : ٩١٣٠٠٠٤٠-٠٢٦

موبایل : ٠٩١٩١٠٠٤٠١٩

در واتساپ به ما پیام دهید :

مشاوره در واتساپ

اینستاگرام سهیلا صابری :

با رنگ و لایت جدید ۱۴۰۱ تنوع را احساس کنید

رنگ و لایت از سری روشهای نوین برای رنگ کردن موهای سر است. چنانچه به عکس هایی از رنگ و لایت جدید ۲۰۲۲ نگاهی انداخته باشید، پیشرفت روز افزون صنعت رنگ و لایت را مشاهده خواهید کرد. رنگ و لایت تمامی روش های قدیمی و منسوخ را کنار میزند و از متد های جدید برای رنگ کردن موهای سر بهره میبرد. در این روش تنها از یک رنگ مو استفاده نمیشود، بلکه از رنگ ها و انواع مواد دکلره بهره میبرند تا طیف جالب توجهی از رنگ ها در موها مشاهده شود. برای مثال چنانچه بیس رنگ مویی که انتخاب کرده‌اید نسکافه‌ای باشد، از طیف های دیگری که نزدیک به نسکافه‌ای باشد استفاده میکنند تا آن رنگ اصلی بیشتر خود را نشان دهد.

چنانچه برای انجام رنگ و لایت کرج را انتخاب کرده‌اید، بهتر است چندین مورد از نمونه کار های سالن زیبایی سهیلا صابری را مشاهده کنید. پرسنل این سالن در انجام انواع رنگ و لایت جدید ۲۰۲۲ بسیار ماهرند. همچنین بهترین قیمت رنگ و لایت در کرج مختص سالن سهیلا صابری است.

Caramel Mocha Balayage Is Fall's Prettiest Transitional Hair-Color Trend |  Allure

قیمت رنگ و لایت در کرج

مزایای رنگ و لایت جدید ۲۰۲۲

تنها با مشاهده چند نمونه از عکس های رنگ و لایت جدید ۲۰۲۲، رغبت کافی برای انجام این کار را خواهید داشت. اما بهتر است از دیگر مزایای رنگ و لایت نیز سخن بگوییم:

  • تغییرات چشمگیر و قابل توجهی در ظاهر ایجاد میکند
  • تنوع بالایی برای انجام رنگ و لایت وجود دارد
  • قیمت مناسبی دارد
  • با هر شستشو رنگ بهتری پیدا میکند

البته باید بدانید که تمامی موارد فوق تنها زمانی صادق است که موهایتان را در یک مرکز زیبایی معتبر و نامی با متد های رنگ و لایت جدید ۲۰۲۲ رنگ کرده باشید. در غیر این صورت ممکن است موهایتان را از دست بدهید. از سری سالن های زیبایی معتبر برای انجام رنگ و لایت سالن زیبایی سهیلا صابری است. این مرکز نه تنها بهترین قیمت رنگ و لایت در کرج را به خود اختصاص داده است، بلکه از جدیدترین رنگ و لایت ۲۰۲۲ برای انجام آن بهره میبرد.

40 Blue Hair Color Ideas: Highlights, Ombre & Balayages

قیمت رنگ و لایت در کرج

موهایتان را به سالن های زیبایی غیر معتبر نسپارید!

همه ما میدانیم که رشد دادن موهای سر زحمت بسیاری دارد. از این رو توصیه میکنیم برای انجام رنگ و لایت موهایتان را به سالن های زیبایی غیر معتبر نسپارید.

و اما دلایلی که شما را از مراجعه به مراکز زیبایی نامعتبر باز میدارد:

  • در ابتدا باید بدانید که انجام رنگ و لایت چندین ساعت طول میکشد. در برخی از مواقع ممکن است شخص مجبور به گذراندن 8 الی 9 ساعت در سالن زیبایی باشد. در طی این زمان پرسنلی که به انجام رنگ و لایت میپردازد از انواع رنگ مو و سایر مواد آرایشی بهره میبرد. چنانچه پرسنل نامبرده مهارت کافی برای استفاده از رنگ مو و سایر مواد شیمیایی را نداشته باشد، ممکن است موها را به طور کلی بسوزاند.
  • مورد بعدی مربوط به کیفیت موادی است که سالن های زیبایی برای انجام رنگ و لایت استفاده میکنند. بهره مندی از مواد باکیفیت از دیگر مواردی است که شما را باید از انجام رنگ و لایت در سالن های غیر معتبر بازدارد.

قیمت رنگ و لایت در کرج

قیمت رنگ و لایت در کرج بستگی به مدل انتخابی تان دارد. تنها پس از بررسی مدل انتخابی و طول موهای سرتان میتوان در مورد قیمت رنگ و لایت در کرج نظر قطعی داد. برای اطلاع از هزینه رنگ و لایت در سالن زیبایی سهیلا صابری میتوانید با یکی از راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. البته برای اطلاع از قیمت رنگ و لایت به صورت نهایی، بهتر است حضوراً به سالن مراجعه کنید.

آدرس

فلکه اول گوهردشت برج پارمیدا طبقه 2 واحد 205 سالن سهیلا صابری

تلفن : ٩١٣٠٠٠٤٠-٠٢٦

موبایل : ٠٩١٩١٠٠٤٠١٩

در واتساپ به ما پیام دهید :

مشاوره در واتساپ

اینستاگرام سهیلا صابری :